Monday, May 4, 2009

Mu koduke on tilluke..

Olen juba jupp aega kodus olnud. Nii umbes- täpselt 7 päeva. Olen ampsanud oma igatsetud heeringa võileibu. Liis kostitas mind nendega kohe esimestel tundidel peale maandumist. Pole veel kahjuks proovinud klimbisuppi selleni jõuan tuleval nädalavahetusel.

Viimane lennusõiduots kippus eriti venima. Olid minu pikamad 2 ja pool tundi. Viimase minutid olid lõbusad, sain siis kogu Eestit justkui peopesalt vaadata. Nägin tükikest Ristna nina ja siis juba sõitis Osmusaar mööda ja Pakrid kohe järgi. Ülemiste järv ja lennujaam. Minu kärsitust suurendas möödalend lennujaamast, olime vist peaaegu juba Aegviidus. Õnneks maandusime Tallinna.

Esimesena kohtusin Heiliga, kes poetas mulle pihku kollased nartsissid, õhupalliga oli õnnetus juhtunud. Mis juhtus, sellest Heili vaikis. Kuna mul läks lennujaamas suhteliselt pikalt arvas Heili, et olin blondiini näol temast vaikselt juba möödunud. Blondiiniks ma seal kaugel ei saanud, kuid juuksed värvusid kraadi võrra heledamaks küll. Nahk oli pruunimaks kärsanud, ma pidvat neegri möödu välja andma siin valgete inimeste seas.

Timo ja Piretit kohtasin lennujaamas ka. Piret oli mitmekesi- väike tüdruk temas juba vehkles jalgadega.

Inimesed tänaval olid kuidagi jube kahvatud, valged. Ilm oli ju ilus- päike paistis ja oli parajalt soe. Kuuldavasti olevat see üks esimesi ilusaid ilmu. Neid tuli veel.

Triin

No comments: