Wednesday, November 5, 2008

Roheline manner

Hommikul maandusin Cairnsi. Lend laks viperusteta, oosel saime turbulensi. Onneks oli rahvast vahe ja sain 3- l istmel laiutada. Tolliski laks viperusteta, vaadati vaid mu matkasaabaste taldu.

Allan oli vastas ja esmalt ma natuke imestasin valjas. Palmid ja soe ja niiske ja linnud laulavad ja maed korged umberringi ja.. Hiljem, kui me mangroovi metsa matkale laksime imestasin ma veel korra, no rohkem kui korra. Lahedad oli krabid kes seal ringi sibasid, liikusid kylg ees ja voitlesid lehtede parast. Nagime kahte suuremat krabi omavahel voitlemas, vaiksemad justkui publikuna ymber. Siis tuli mudast valja kala, kellel silmad antennidena kehast korgemal, liikus uimede abil ja ei tundunud eriti abitu kuival maal.

Seni on vaga toimekas paev olnud,olen saanud telefoni numbri, pangakonto ja passi viisa kleepsu.

Homme olen puuvilju korjamas.

Jargmise postituseni voib aega minna, internetiga toesti kehvad lood siin.

Kirjutamiseni,

Triin

No comments: